Het bestuur van Stichting Cultureel Klundert bestaat uit 5 personen, die we hierbij graag aan u voorstellen.

Als eerste uiteraard de voorzitter, Henk Strootman. Geen onbekende naam in het Klundertse en enorm begaan met het behoud en de ontwikkeling van het centrum van Klundert. Vandaar ook dat hij met veel plezier en enthousiasme is ingegaan op het verzoek van de heren Ton Goverde en Jos van Loon, jaren geleden, om mee te denken over het behoud van het gebouw wat toen nog de Rooms Katholieke Kerk in Klundert was.

Jos van Loon en Ton Goverde kwamen uit de parochiecommissie van de katholieke kerk en zijn, nadat duidelijk werd dat het gebouw snel niet meer als kerk gebruikt zou worden, de uitdaging aangegaan om er voor te zorgen dat het gebouw zelf wel behouden kon blijven en een mooie bestemming zou krijgen. Hier zijn zij gelukkig in geslaagd en hiermee was de stichting een feit.

Sinds dit jaar zijn er nog 2 bestuursleden bijgekomen. Wendy Konijnendijk is gevraagd om het culturele aspect van de stichting te komen versterken en ook zij is deze uitdaging aangegaan. Wendy heeft haar sporen meer dan verdiend op het culturele vlak in diverse hoedanigheden. In het toneel en natuurlijk als voorzitter van de stichting Klundert bij Kaarslicht.

Als laatste stellen wij Mirriam Tak aan u voor. Op bestuurlijk vlak heeft zij veel ervaring opgedaan als bestuurslid van CSV Spido en ook zij was bereid om zich in te zetten voor de stichting.