Om het Marcussenorgel in stand te houden en onderdeel te laten zijn van de gemeenschap biedt Stichting Cultureel Klundert de volgende mogelijkheden:

Donateurschap Marcussenorgel

Om het Marcussenorgel in stand te houden kunt u donateur worden van het Marcussenorgel. Dit kan door onderstaand contactformulier in te vullen.

Bespelen Marcussenorgel

Stichting Cultureel Klundert biedt u als orgelliefhebber de mogelijkheid tot het bespelen van het Marcussenorgel. Indien u hiervoor interesse heeft kunt u dit aanvragen via onderstaand contactformulier. U kunt het Marcussenorgel bespelen voor een bijdrage van €10,- per uur, waarbij uw donatie ten goede komt aan het in stand houden van het Marcussenorgel (onderderhoud, reparatie).

Concert met het Marcussenorgel

Stichting Cultureel Klundert biedt u de mogelijkheid voor het organiseren van concerten met het Marcussenorgel. Indien u interesse heeft kunt u dit aanvragen via onderstaand contactformulier.